Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/1771
Başlık: AYNI SINIFTA EĞİTİM GÖREN 5-7 YAŞ GRUBU 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DERS BAŞARILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Çelebi, Tamer
Anahtar kelimeler: Eğitim
Öğretim
Ders Başarısı
Öğrenci Başarısı
Okul Başarısı
5-7 Yaş Grubu
Education
Schooling
Class success
Student success
School success
5-7 Age Group
Yayın Tarihi: 2013
Yayıncı: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Özet: Ġnsanın eğitilmesi, en ilkel topluluklardan baĢlayarak modern toplumlara kadar üzerinde en çok durulan konuların baĢında gelmektedir. Gelecek nesillerin eğitilmesi tüm toplumların baĢlıca amacıdır. Günümüzde teknolojinin çok hızlı geliĢmesi, bilim alanındaki ilerlemeler eğitimin önemini daha da arttırmıĢtır. Eğitime daha çok yatırım yapılmaya ve kaynak ayrılmaya baĢlanmıĢtır. Bu anlamda eğitim yöntemleri daha çok sorgulanmaya baĢlanmıĢtır. BaĢarısızlığın nedenlerini saptamaya yönelik çalıĢmalar da hız kazanmıĢtır. Öğrenci baĢarısı, eğitim programlarının tek amacı durumundadır. Okul baĢarısı öğrencinin bulunduğu okul, sınıf ve derse göre belirlenmiĢ hedeflere ulaĢmada göstermiĢ olduğu ilerlemedir. Öğrencinin baĢarısı üzerinde etkili olan birçok değişken bulunmaktadır. Bu değişkenler hemen hemen tümüyle fiziksel, psikolojik, sosyal durum ve çevresel koşullarla ilgili olmakta, öğrencinin durumunu, dolayısıyla başarı düzeyini olumlu ya da olumsuz etkileyebilmektedir. Bu çalışmada, adı geçen değişkenlerin aynı sınıfta okuyan 5 – 7 yaş grubu üzerindeki etkileri incelenmiştir.
URI: http://hdl.handle.net/11547/1771
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
353344.pdfTez Dosyası1.13 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.