Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/9952
Başlık: PISA, TIMSS ve PIRLS Sonuçlarının Ekonomik Göstergeler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar: AKKUŞ, Murat
Yayın Tarihi: 2017
Yayıncı: ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
Özet: Uluslararası öğrenci değerlendirmeleri, uygulanan eğitim politikalarının etkinliğinin izlenebilmesi ve yeni eğitim politikalarının oluşturulması için zengin bir veri kaynağıdır. Giderek artan sayıda ülkenin katılımıyla gerçekleşen bu değerlendirmelerin en yaygın ve geniş çevrelerce kabul görenleri arasında yer alan PISA, TIMSS ve PIRLS değerlendirmeleri eğitimin temel kazanımlarının edinilme düzeyinin belirlenmesi için uluslararası karşılaştırmalı veri sunmaktadır. Bu çalışmada 1995-2012 döneminde bu değerlendirmelerin bazı sonuçlarının değerlendirilmesi ve temel ekonomik göstergelerle karşılaştırılması amaçlanmıştır
URI: http://hdl.handle.net/11547/9952
Koleksiyonlarda Görünür:Untitled

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
326.pdf259.13 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.