Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/8407
Başlık: PETROL ŞİRKETLERİNİN ULUSLARARASI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ: TÜRKİYE SOCAR ÖRNEĞİ
Yazarlar: ABBASOV, Arif
Anahtar kelimeler: Petrol Şirketleri
SOCAR Türkiye
Uluslararası Pazarlar
Yayın Tarihi: 2019
Özet: Petrol üretimi ve satışı Dünya ekonomisinde etkili bir role sahiptir. Petrol gelirleri ekonominin kalkınmasına ve kişi başına düşen gelirin artmasına olumlu etki etmektedir. Araştırmanın amacı, petrol işletmelerinin uluslararası pazarlara giriş stratejilerini ortaya çıkarmaktır. Bu çalışmanın amacı, SOCAR Türkiye`nin petrol ve gaz endüstrisinin gelişimini teşvik eden bilimsel yenilikleri incelemek ve bilim adamlarının konuyu sistematik hale getirerek bu alanda söyledikleri teorik konuları araştırmaktır. Çalışmada SOCAR Türkiye`nin uluslararası pazara girmek için hayata geçirdiği stratejiler belirlenmeye çalışılmıştır. Uluslararası pazarda SOCAR`ın mevcut durumu, alanlarda ve bölgelerde detaylı bir şekilde araştırılmış, gelişme potansiyeli analiz edilmiş ve istatistik bilgiler ile içerik analizi kullanılmıştır. Bu çerçevede Devlet politikası ve eğilimleri araştırılmıştır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/8407
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
10324429.pdf1.58 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.