Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/7383
Başlık: THE IMPACT OF DIGITAL CONTENT MARKETING ON BRAND AWARENESS THROUGH SOCIAL MEDIA AND CUSTOMER ENGAGEMENT: A CASE STUDY OF STARBUCKS IN ISTANBUL
Yazarlar: EL KEDRA, ANA
Anahtar kelimeler: Digital content marketing
social media
öylem
customer engagement
brand awareness
mediation
Yayın Tarihi: 2021
Özet: .
URI: http://hdl.handle.net/11547/7383
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
10381492.pdf651.1 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.