Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/9129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNYARKOA, MARY-
dc.date.accessioned2021-06-21T08:22:21Z-
dc.date.available2021-06-21T08:22:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/9129-
dc.description.abstractBu araştırma, 3 ana bölüm ile 3 kısımdan, sosyal medya ağının tanımı ve kavramsalığından meydana gelmektedir. Başlangıç kısmında sosyal medyanın ne olduğu ve tanımı ve pazarlama çabası ve sosyal medya ağının yararları, kimlerin kullandığını içermektedir. İlk kısım afrika pazarı ve bu pazarın kavramsal tanımını inceler ve içerir ve ayrica bu kısımda afrika gıda pazarının sosyal medya ağını nasıl kullandığı incelenmistir. İkinci kısımda deneye dayalı ve teorik olarak sosyal medya pazarı, yararları, oluşan pazar, tanımı, müşteri ilişkileri, afrika pazarı ve afrika pazarının sosyal medyayı nasıl kullandığı, nasıl geri dönüş sağladığı, müşteri davranışları ve müşteri ilişkilerini inceler ve içerir. Deneysel araştırmalar ve araştırma yöntemlerinden bahseder. Son bölümde ise araştırma geçmişi arka planı, tezin amacı, araştırmacının çabaları ve azmi, tez çalışmasında karşılaşılan güçlükler ve problemler, tez çalışmasındaki faaliyet alanı, kullanılan strateji ve yöntem, nasıl başladığı ve nasıl sonuçlandığı, varılan sonuç, yazarların sosyal medyayla ilgili bakış açılarıyla sonuçlandırılmıştır.tr_TR
dc.subjectSosyal Pazarlamatr_TR
dc.subjectÜrün Pazarlamasıtr_TR
dc.subjectHizmet Pazarlamasıtr_TR
dc.subjectSosyal Medyatr_TR
dc.titleEFFECTS OF SOCIAL MEDIA ON MARKETING EFFORTS OF AFRICAN FOOD MANUFACTURERStr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10065475.pdf2.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.