Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/8987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLali, Raphael Mahmudu-
dc.date.accessioned2021-06-14T11:06:56Z-
dc.date.available2021-06-14T11:06:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/8987-
dc.description.abstractİnsan kaynakları yönetimi organizasyonlardaki yöneticilerin farklı konseptleri anlayabilmeleri ve bulundukları organizasyonları başarıya ulaştırabilmeleri için çok ciddi bir role sahiptir. Çalışanlrın örgütler için en değerli varlık ve kaynak oldukları genelce kabul görmüş önemli bir detaydır. Bahsedilen kaynaklardan en iyi şekilde faydalanabilmek için çalışan memnuniyeti, organizasyon bağımlılığı ve belirtilen iki kavram arasındaki ilişkiyi anlayabilmek çok önemlidir. Bu araştırma İstanbul Aydın üniversitesinde yürütülmüştür ve ana amacı çalışan memnuniyeti ve bağlılığı arasındaki ilişkiyi analiz etmektir.tr_TR
dc.subjectmemnuniyettr_TR
dc.subjectbağlılıktr_TR
dc.subjectbankatr_TR
dc.subjectörgüttr_TR
dc.subjectilişkitr_TR
dc.titleTHE RELATIONSHIP BETWEEN EMPLOYEE SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: THE CASE OF MALAWI BANKING SECTORtr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10123585.pdf1.37 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.