Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/889
Başlık: Brand Identity of Rahmi M. Koc Museum: Is It A Market Driven Science Museum
Yazarlar: URALMAN, Nezahat Hanzade
Yayın Tarihi: Ağu-2013
Atıf: ICOM (International Committee Of Museums) 23. Genel Konferansı Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uluslararası Komitesi Toplantısı, 12-17 Ağustos 2013, Cida de Artes, Rio de Jenairo, Brazilya. (ICOM Genel Konferansı Bursu)
URI: http://hdl.handle.net/11547/889
Koleksiyonlarda Görünür:HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM --- PUBLIC RELATIONS AND PUBLICITY

Bu öğenin dosyaları:
Bu öğeyle ilişkili dosya bulunmamaktadır.


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.