Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/8805
Title: SOSYAL MEDYA YOLUYLA PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors: ALİLİ, Ulvi
Keywords: Sosyal Medya
Tüketici Davranışı
internet
Pazarlama
Issue Date: 2019
Abstract: İnternet üzerinden alışveriş yapan tüketicilerin davranışlarını analiz etmek, şirketlerin hizmetlerinin geliştirilmesinin yanı sıra, internetten alış veriş yapmama nedenlerini ortaya koymak ve sanal dünyada alışverişi daha geniş kitlelere çekici kılmak açısından önemlidir. Çünkü günümüz iş koşullarında tüketici satın alma sürecini incelerken İnternet'i görmezden gelmek yanlıştır. Tüketici satın alma süreci, satın almadan önce, satın alma aşamasında ve satın alma sonrası tüm tüketici süreçlerini kapsar. Bu kavram, tüketicinin neden satın aldığı sorusu ile yakından ilişkilidir. Süreç, satın alma davranışını bir karar süreci olarak inceler. Tüketici alım karar süreci, satın alımdan çok önce başlar ve satın alımdan sonra da sonuçlarını sürdürür. Bu araştırmanın amacı internet ve sosyal medya pazarlama araçlarının tüketici davranışlarına nasıl etki ettiğini ortaya koymaktır. Araştırma ile tüketicilerin sosyal medyayı ne kadar kullandığı, hangi sosyal medya araçlarını kullandığı ve sosyal medya araçlarının etkileme derecesi ortaya konulması amaçlanmıştır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/8805
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10240499.pdf1.52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.