Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/8559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAHMED, Wasiu Abodunrin-
dc.date.accessioned2021-05-24T08:11:45Z-
dc.date.available2021-05-24T08:11:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/8559-
dc.subjectAlkollütr_TR
dc.subjectiçecektr_TR
dc.subjectreklamtr_TR
dc.subjectpazarlamatr_TR
dc.subjectgençlertr_TR
dc.subjectiçecekler ve tüketimtr_TR
dc.titleTHE EFFECT OF DEMARKETING ADVERTISEMENTS ON DECREASING ALCOHOLIC DRINK CONSUMPTION AMONG TEENAGERStr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolBu çalışmada, pazarlama reklamlarının gençler arasında alkollü içecek tüketimini azaltma üzerindeki etkisini incelemiştir. Bununla birlikte, çalışma Nijerya'daki gençler arasında reklamın alkollü içecek tüketimine etkisini özellikle incelemiştir; Nijerya'da gençlere yönelik pazarlama reklamı ile alkollü içki tüketiminin azaltılması arasındaki ilişkiyi belirledi; ve Nijerya’da gençler arasında pazarlama reklamının alkollü içecek üzerindeki etkisini araştırdı. Popülasyonun seçilen unsurlarından elde edilen bu çalışmada birincil veri kaynakları kullanılmıştır. Araştırmada tahmin teknikleri olarak Pearson korelasyonu ve regresyon analizi kullanılmıştır. Korelasyonun sonucu, tüm değişkenlerin pozitif olarak ilişkili olduğunu ve hepsinin birbirine karşı önemli olduğunu ve regresyon analizinin alkollü içecek reklam araçlarının Gençler arasında Alkollü İçecek Tüketimi üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahip olduğunu göstermiştir. Reklamın pazarlanması, ADC üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahiptir ve alkol televizyonun reklamı, gençler arasında alkollü içecek tüketimi üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahiptir.tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10297165.pdf1.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.