Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/7329
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | ÇİÇEK, Alper | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T11:52:59Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T11:52:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11547/7329 | - |
dc.description.abstract | Akış diyagramı, bir işin başlangıcı itibariyle gerçekleşecek olan operasyon, karar verme ve sonlandırma adımını içermektedir. Bir işin süreç yönetimini geliştirme aşamasında önemli rol oynayarak bilgi vermektedir. Süreçler karmaşık veya basit olabilir. Kullanıcılar akış diyagramını öğrenmek istediklerinde, eğitim videoları izlemekteler ya da eğitim kitaplarından yararlanmaktadırlar. Akış diyagramı çizmeyi daha keyifli ve akılda kalıcı şekilde öğretmeyi hedefleyen bu proje sayesinde kullanıcılar oyun oynayarak akış diyagramı çizmeyi ve geliştirmeyi öğrenebilecektir. | tr_TR |
dc.subject | İş Akış Çizelgesi | tr_TR |
dc.subject | Hızlı Öğrenme | tr_TR |
dc.subject | Oyunlaştırma | tr_TR |
dc.subject | Kalıcı Öğrenme | tr_TR |
dc.subject | İş Akışı Oyunlaştırma | tr_TR |
dc.title | OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMLERİ İLE İŞ AKIŞLARINI HIZLI VE KALICI ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODELLEME | tr_TR |
dc.type | Thesis | tr_TR |
Koleksiyonlarda Görünür: | Tezler -- Thesis |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
10366753.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.