Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/434
Başlık: Blogların Markalar Üzerindeki Gücü.
Yazarlar: YURTTAŞ, Özge
Anahtar kelimeler: Markalar
Sosyal Medya
Yayın Tarihi: 2011
Yayıncı: İstanbul Aydın Üniversitesi
Atıf: İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7, 107-122. 2011
URI: http://hdl.handle.net/11547/434
http://hdl.handle.net/11547/435
Koleksiyonlarda Görünür:GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI --- VISUAL COMMUNICATION DESIGN

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
12_ozge_ulug_yurttas.pdf270.44 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.