Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/2127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAbbasov, Azer-
dc.date.accessioned2019-05-25T05:42:55Z-
dc.date.available2019-05-25T05:42:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/2127-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, işe alım süreçlerinde kullanılan yöntemler ile topgrading yöntemi arasında kıyaslama yaparak topgrading yönteminin pozitif ve negatif yönlerini ortaya koymaktır. Literatür taraması ve mülakat görüşmesi yöntemlerinin tercih edildiği çalışmada elde edilen sonuçlar, topgrading yönteminin işe alım sürecinde hata oranını minimum düzeye düşürmesi sebebiyle diğer yöntemlerden ayıldığını göstermiştir. Topgrading’in işletme için en faydalı çalışanları tespit etmesi ve işletme bünyesine kazandırmasının en çok öne çıkan pozitif yönü olduğu, çalışmada ulaşılan bir diğer sonuçtur.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherISTANBUL AYDİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜtr_TR
dc.subjectİnsan kaynakları yönetimitr_TR
dc.subjectİşe alım sürecitr_TR
dc.subjectTopgradingtr_TR
dc.subjectHuman Resources managementtr_TR
dc.subjectRecruitmenttr_TR
dc.subjectTopgradingtr_TR
dc.titleİŞE ALIM SÜRECİNDE TOPGRADİNG METODOLOJİSİ: POZİTİF VE NEGATİF YÖNLERİtr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolThe goal of this study is to determine the top grading methodology’s negative and positive dimensions by comparing the recruitment methods in the human resources management. To reach the goal a literature review and an interview has been selected and the results showed that the top grading methodology decreases the mistake ratio in to minimum levels. This is the most important difference of the top grading system from the others. Also the top grading system can be used to determine the most effective workers in the company and this is another result of this study.tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber1tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber84tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
447823.pdf1.54 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.