Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTorun, Derya-
dc.date.accessioned2019-05-16T14:14:57Z-
dc.date.available2019-05-16T14:14:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/1967-
dc.description.abstractRekabetin yaşandığı iş hayatında kurumlar, çalışanlarından daima üst seviyede motivasyon ve performans beklerler. Bu sayede hem kurum hem çalışan istenilen verimi sağlamış olur. Motivasyon ise belirli bir iletişimle sağlanmaktadır. Çünkü iletişim iş hayatının kilit kelimesidir. Rekabetin arttığı günümüz şartlarında verimlilik ön plana çıkmaktadır. Bu çalışmada işletmelerde yöneticilerin iletişim becerilerinin çalışan motivasyonu üzerindeki etkileri sağlık kurumlarında yapılan araştırmaya göre önemle vurgulanmıştır. Bu çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, yönetim ve yönetici, iletişim ve motivasyon kavramları anlatılmıştır. İkinci bölümde iletişimin amaçları, süreci, temel öğeleri, özellikleri, fonksiyonları, türleri ve örgütsel iletişimde sorunlar ve örgütsel iletişimi engelleyici faktörler vurgulanmıştır. Üçüncü bölümde motivasyon süreci, amaçları, temel kavramları ve motivasyon konusunda ileri sürülen kuramlar vurgulanmıştır. Dördüncü bölümde yöneticilerin iletişim becerilerinin çalışan motivasyonu üzerindeki etkileri ve sonuçları vurgulanırken son bölümde ise metodoloji ve sonuçlar incelenerek yöneticilerin iletişim becerilerinin çalışan motivasyonu üzerine etkisi üzerinde durulmuştur.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜtr_TR
dc.subjectYönetimtr_TR
dc.subjectYöneticitr_TR
dc.subjectİletişim Becerileritr_TR
dc.subjectÇalışan Motivasyonutr_TR
dc.subjectÖzel Hastanelertr_TR
dc.subjectKamu Hastaneleritr_TR
dc.subjectManagementtr_TR
dc.subjectManagertr_TR
dc.subjectCommunication Skillstr_TR
dc.subjectEmployee Motivationtr_TR
dc.subjectPrivate Hospitalstr_TR
dc.subjectPublic Hospitalstr_TR
dc.titleYÖNETİM SÜRECİNDE YÖNETİCİ İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÇALIŞAN MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ VE SAĞLIK KURUMLARINDA BİR UYGULAMAtr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolThe institutions in business life, where there is competition, always expect a high level of employee motivation and performance. In this way, both the institution and the employee ensure required productivity. The motivation is provided with a specific communication. Because communication is the keyword of career. Efficiency comes to the forefront in today's World with increased competition. In this study, the impact of manager’s communication skills on employee motivation is overemphasized by a study conducted in health institutions. This study consists of five chapters. In the first chapter, manager and administration, communication and motivation concepts are explained. In the second part, the purpose of communication, process, basic elements, features, functions, types, problems in organizational communication and hindering factors are highlighted. In the third part, the process of motivation, goals, basic consepts and theories have been alleged on motivation are emphasized. Effects and consequences on employee motivation of managers’ communication skills emphasized in the fourth section, while the final section focuses on the impact of communication skills of managers on employee motivation by examining methodology and results.tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber1tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber150tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426101.pdfTez dosyası3.17 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.