Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/10107
Başlık: | Canlandırma Sineması Formu Olarak “Machinima |
Yazarlar: | Engin Deniz, Erbaş |
Yayın Tarihi: | 2017 |
Yayıncı: | ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES |
Özet: | Yazılım ve animasyonun bileşiminden oluşan dijital oyunlar, oluşturduğu kültürel birikimle yeni ve melez bir tür olarak machinima’yı ortaya çıkarmıştır. Bu çalışma; sinema yapma biçimi olarak düşünülen machinima’nın, dijital oyun teknolojisiyle oluşturulan bir canlandırma sineması formu olmasını soruşturmaktadır. Dijital oyun tabanlı animasyon yapımının dayanakları, dijital oyunları oluşturan sanatsal bileşenlerde aranarak, dijital oyunlarda sinema ve canlandırma sinemasının çözümlemesi amaçlanmıştır. |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/10107 |
Koleksiyonlarda Görünür: | Untitled |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.