Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11547/10107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Engin Deniz, Erbaş | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T07:14:14Z | - |
dc.date.available | 2023-08-28T07:14:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11547/10107 | - |
dc.description.abstract | Yazılım ve animasyonun bileşiminden oluşan dijital oyunlar, oluşturduğu kültürel birikimle yeni ve melez bir tür olarak machinima’yı ortaya çıkarmıştır. Bu çalışma; sinema yapma biçimi olarak düşünülen machinima’nın, dijital oyun teknolojisiyle oluşturulan bir canlandırma sineması formu olmasını soruşturmaktadır. Dijital oyun tabanlı animasyon yapımının dayanakları, dijital oyunları oluşturan sanatsal bileşenlerde aranarak, dijital oyunlarda sinema ve canlandırma sinemasının çözümlemesi amaçlanmıştır. | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES | tr_TR |
dc.title | Canlandırma Sineması Formu Olarak “Machinima | tr_TR |
Appears in Collections: | Untitled |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.