Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/9732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYETİŞ, Kâzım-
dc.date.accessioned2023-08-05T11:12:21Z-
dc.date.available2023-08-05T11:12:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/9732-
dc.description.abstractDil öğretimi bir gelenektir. Maalesef XIX. yüzyılda Rüşdiye ve idadilerin açılması ile başlayan Türkçe öğretiminin bir geleneği oluşmamıştır. Bu yüzyılda Türkçenin çeşitli meseleleri tartışılmış ama öğretim konusu alfabenin ötesine geçememiştir. Atatürk döneminde bu konunun çiddî manada münakaşa edildiğini görüyoruz. Salt gramer öğretimi ile uygulamalı öğretimin hangisinin daha etkili veya faydalı/öğretici olacağı, ölü dil öğretmek ile yaşayan/canlı dili öğretmek arasındaki farka dikkat edilmesi gerektiği bu konuda önemli bir belirleme olmuşturtr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.subjectAtatürk dönemitr_TR
dc.subjectTürkçe öğretimitr_TR
dc.titleAtatürk Döneminde Türkçenin Öğretimi ile İlgili Düşüncelertr_TR
dc.typeArticletr_TR
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98.pdf256.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.