Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/10110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBülbül, Müberra-
dc.date.accessioned2023-08-28T07:34:16Z-
dc.date.available2023-08-28T07:34:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/10110-
dc.description.abstractBir ürünün bir olayın veya bir haberin duyurulmasını amaçlayan reklam sektörü günümüze değin birçok yöntem geliştirmiştir. Teknolojik ve ekonomik imkânlar reklam metalarını daha cazip hale getirmektedir. Açık hava reklamları, haberi yapılan ürünün daha geniş kitleye daha kısa sürede ulaşmasını sağlayan reklam aracıdır. Sokağa atılan ilk adımdan itibaren karşılaşılan açık hava reklamları fazlasıyla müşteriye ulaşmaktadır. Markasının akılda kalmasını isteyen ve pazarlama amacı güden şirketler bu alana yeterince zaman ve maliyet ayırmaktadır. Araştırma konusunda yöntem olarak çeşitli tez ve makalelerin gözden geçirilmesi, literatür taraması ve internet kaynaklarının incelenmesi tercih edilmiştir. Açık hava reklamlarında kullanılan grafiksel öğelerin, verilmek istenen mesajın ve bütünleşik pazarlama iletişiminin pazarlama sürecinde tüketici üzerindeki etkisi ve satın alma tercihi araştırılmıştır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCEStr_TR
dc.titleBir Ürünün Pazarlanmasında Açık Hava Reklamlarının Tüketici Üzerindeki Etkisitr_TR
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
481.pdf9.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.