DSpace Repository

Canlandırma Sineması Formu Olarak “Machinima

Show simple item record

dc.contributor.author Engin Deniz, Erbaş
dc.date.accessioned 2023-08-28T07:14:14Z
dc.date.available 2023-08-28T07:14:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/10107
dc.description.abstract Yazılım ve animasyonun bileşiminden oluşan dijital oyunlar, oluşturduğu kültürel birikimle yeni ve melez bir tür olarak machinima’yı ortaya çıkarmıştır. Bu çalışma; sinema yapma biçimi olarak düşünülen machinima’nın, dijital oyun teknolojisiyle oluşturulan bir canlandırma sineması formu olmasını soruşturmaktadır. Dijital oyun tabanlı animasyon yapımının dayanakları, dijital oyunları oluşturan sanatsal bileşenlerde aranarak, dijital oyunlarda sinema ve canlandırma sinemasının çözümlemesi amaçlanmıştır. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES tr_TR
dc.title Canlandırma Sineması Formu Olarak “Machinima tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account